Saturday, July 17, 2010

salam ukhuwwah..

assalamualaikum..


Pertamanya,aku ingin ucapkan syukur kepada Allah SWT kerana masih lagi bagi aku kesempatan untuk menghirup udara yang segar dibuminya ini,merasai nikmat yang tak terhitung oleh jari jemariku ini dan nikmat terbesar iaitu Islam dan iman.

Sebagai post yang pertama kat blog ni,aku just nak kenalkan diri je. Namaku asmaa najihah binti roshidi, berasal dari negeri pantai timur Terengganu Darul Iman. Anak kepada pasangan Roshidi bin Mahmud (abah) dan Zaidah binti Yusuf,diaanugerahkan Illahi adik beradik seramai 4 orang. Aku lebih senang dipanggil asmaa oleh kawan2 dan angah oleh family. Sejarah pendidikanku:



  • tadika yayasan tenaga nasional,kuala berang

  • sekolah kebangsaan kuala berang,kuala berang

  • sekolah menengah kebangsaan agama sheikh abdul malek,kuala terengganu

  • management & science university (msu),shah alam

sekarang ni aku dah 'diikat' selama 3 tahun dengan diploma in pharmacy kt msu ni.InsyaAllah lpas tamat 'kontrak',aku akan sambung pengajianku ke peringkat yg lebih tinggi.sekarang ni tugasku belajar bersungguh2 and the rest i'll let Him to determine what is the best for me.maybe tu je yang aku boleh share sal diriku,tapi apa yang pasti aku ni hanya insan biasa yang memiliki banyak kelemahan dan kekurangan.aku tak pernah mengharapkan pujian dari insan2 disekelilingku untuk hidup namun apa yang penting "BETULKANLAH AKU ANDAI AKU SILAP DAN TERSASAR DARI JALANNYA.."
Wallahu'alam..





No comments:

Post a Comment

tinggalkan jejak anda disini.. :)